Logo

Welkom op de site van de Stichting Beurs voor een Kind. Wij worden blij van mooie initiatieven voor kinderen. Veel van onze tijd gaat naar het aanjagen en vormgeven daarvan. Dat doen we samen met anderen.

Daarom zijn we voortdurend op zoek naar mensen, organisaties die bereidt zijn om zich belangeloos in te zetten voor jongeren. Voor mooie initiatieven leggen we ons oor te luister in de (Millingse) samenleving. Dat levert vaak fraaie contacten, blije kinderen en bijzondere momenten op. Daar doen we het voor. Op vrijwillige basis welteverstaan. We zijn immers een stichting zonder winstoogmerk, gerund door en mét vrijwilligers.

Zoals u wellicht heeft vernomen gelden er nieuwe maatregelen tegen verspreiding van het coronavirus. Eén daarvan is dat alle bijeenkomsten met meer dan 100 personen in heel Nederland worden afgelast. Deze maatregelen worden tot en met 31 maart a.s. gehanteerd. Om die reden zijn ook wij genoodzaakt om onze beurs van 28 maart a.s. geen doorgang te laten vinden. Voor informatie omtrent de genomen maatregelen verwijzen we u naar de site van RIVM.

Voor meer informatie over de volgende beurs raadpleeg regelmatig deze website.

Nieuwsgierig geworden naar onze stichting? Lees dan verder op onze site.

Line

Stichting Beurs voor een Kind
  p/a Karel Doormanstraat 45
  6566 XP Millingen aan de Rijn
  K.v.K. nummer 09150912

Vind ons op Facebook:

Kunnen we iets voor je betekenen?
  Wil jij iets voor ons betekenen?
  Laat het ons weten.
  Klik hier om contact met ons op te nemen.