Logo

Welkom op de site van de Stichting Beurs voor een Kind. Wij worden blij van mooie initiatieven voor kinderen. Veel van onze tijd gaat naar het aanjagen en vormgeven daarvan. Dat doen we samen met anderen.

Daarom zijn we voortdurend op zoek naar mensen, organisaties die bereidt zijn om zich belangeloos in te zetten voor jongeren. Voor mooie initiatieven leggen we ons oor te luister in de (Millingse) samenleving. Dat levert vaak fraaie contacten, blije kinderen en bijzondere momenten op. Daar doen we het voor. Op vrijwillige basis welteverstaan. We zijn immers een stichting zonder winstoogmerk, gerund door en mét vrijwilligers.

De volgende Speelgoed- en kinderkledingbeurs staat weer voor de deur. Op 28 september is het weer zover. Wij hebben er weer veel zin in.

Door de grote belangstelling van vele zijn er geen nummers meer te vergeven. Gefeliciteerd als je een nummer hebt, en gebruik je het toch niet laat het ons dan weten. Voor iedereen die nog een nummer zou willen, probeer het bij de volgende beurs opnieuw.

Nieuwsgierig geworden naar onze stichting? Lees dan verder op onze site.

Line

Stichting Beurs voor een Kind
  p/a Karel Doormanstraat 45
  6566 XP Millingen aan de Rijn
  K.v.K. nummer 09150912

Vind ons op Facebook:

Kunnen we iets voor je betekenen?
  Wil jij iets voor ons betekenen?
  Laat het ons weten.
  Klik hier om contact met ons op te nemen.