KLEDING- EN SPEELGOEDBEURS

Twee keer per jaar organiseren we een tweedehandskleding-en speelgoedbeurs. Twee dagen lang bruist het in het dorp van vrijwilligers die de handen uit de mouwen steken. Het hoogtepunt is natuurlijk de beurs zelf, waar op zaterdagochtend honderden bezoekers de beurs bezoeken. Binnen enkele uren vinden duizenden items een nieuwe eigenaar. Aan het einde van de dag zijn tussen de 5000 en 7000 artikelen van eigenaar gewisseld. Hierdoor wordt jong en oud op een duurzame en betaalbare manier voorzien van prachtige outfits en speelgoed. Deze beurzen vormen de belangrijkste bron van inkomsten voor onze stichting, waarmee we waardevolle Twinkelingen kunnen geven.

Leuk om te weten voor de beurs van 16 maart 2024!
Wij starten deze beurs met een pilot voor het inbrengen van kleding voor volwassenen en de openingstijden van de beurs zijn verruimd en we blijven een uurtje langer open!

ZONDER VRIJWILLIGERS ZIJN WE NERGENS

Mannen, vrouwen, kinderen, opa’s, oma’s, jonge moeders, mensen met organisatietalent, mensen met gouden handen, denkers, doeners, vrijwilligers die veel tijd er in steken of die een paar uur per jaar van betekenis kunnen zijn. Het moet wel heel gek zijn als we je hulp niet kunnen gebruiken. Het werk dat binnen de stichting verricht wordt is namelijk heel divers.

Zo hebben we o.a. mensen nodig die kunnen ondersteunen met:
- Logistieke planning, opbouw en inrichting van de beurs
- Verkoop van artikelen en ontvangst van vrijwilligers en bezoekers
- Verzorgen van de catering voor onze vrijwilligers

TWINKELING

Bij Stichting Beurs voor een kind staan kinderen centraal. Iets moois kunnen betekenen voor kinderen waarbij alles niet vanzelfsprekend is. Bijvoorbeeld door ziekte of door een moeilijke thuissituatie. Wij geven ze graag extra aandacht en laten ze graag even genieten door ze een Twinkeling te geven. Een knuffel, een verwendagje, een bijzonder moment of een cadeautje. We ondersteunen ook verenigingen bij hun jeugdinitiatieven en vergeten de kinderen van de voedselbank niet.

Aandacht vanuit het hart gegeven met als doel kinderen te laten stralen, hun ogen te laten twinkelen.

Wil je ook dromen waar maken? Klik hieronder dan op de knop "Word Donateur". Benieuwd naar onze eerdere inzet? Klik dan op de knop "Twinkelingen".

SAMEN VERBINDEN, SAMEN GROEIEN

Jouw mening en betrokkenheid zijn belangrijk voor ons. Heb je suggesties, vragen of wil jij op ander manier bijdragen? Vul dan het contactformulier in.

Wij danken jou alvast hartelijk en kijken uit naar jouw bericht!

Contactformulier