Logo

Welkom op de site van de Stichting Beurs voor een Kind. Wij worden blij van mooie initiatieven voor kinderen. Veel van onze tijd gaat naar het aanjagen en vormgeven daarvan. Dat doen we samen met anderen.

Daarom zijn we voortdurend op zoek naar mensen, organisaties die bereidt zijn om zich belangeloos in te zetten voor jongeren. Voor mooie initiatieven leggen we ons oor te luister in de (Millingse) samenleving. Dat levert vaak fraaie contacten, blije kinderen en bijzondere momenten op. Daar doen we het voor. Op vrijwillige basis welteverstaan. We zijn immers een stichting zonder winstoogmerk, gerund door en mét vrijwilligers.

De eerstvolgende beurs is op zaterdag 23 maart 2019. Om een nummer aan te vragen om speelgoed en/of kleding in te mogen brengen mail vanaf maandag 25 februari naar This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. Nummers worden uitgegeven in volgorde van binnenkomst van het verzoek. Eerder ingestuurde verzoeken worden niet in behandeling genomen.

Nieuwsgierig geworden naar onze stichting? Lees dan verder op onze site.

Line

Stichting Beurs voor een Kind
  p/a Karel Doormanstraat 45
  6566 XP Millingen aan de Rijn
  K.v.K. nummer 09150912

Vind ons op Facebook:

Kunnen we iets voor je betekenen?
  Wil jij iets voor ons betekenen?
  Laat het ons weten.
  Klik hier om contact met ons op te nemen.